Kompanija Swiss Nature je u hotelu Saint Ten predstavnicima medija i saradnicima predstavila proizvodne linije Well, Stevia line i Diet Fit, pod nazivom „Budimo zajedno deo svetskog trenda“.
Nastala kao rezultat dugogodišnje saradnje sa renomiranim švajcarskim proizvođačima HACO i Frutarom, kompanija ima cilj da razvije asortiman visokokvalitetnih proizvoda koji će pomoći da se poboljša zdravlje ljudi, ali i trend zdravog načina života. Akcenat je stavljen na razvoj zdravih navika kod korisnika i na prevenciju, kojom može da se spreči razvoj brojnih oboljenja.
Prvi rezultati saradnje realizovani su 2010. godine lansiranjem dijetetskih suplemenata koji su zasnovani na farmakološko aktivnim komponentama, klinički potvrđenim i prirodnim. Asortiman je kasnije dopunjen proizvodima na bazi stevije i ovsenim kašama, zadržavajući trend zdravog života.

Zdravi slani zalogaji
„Dijabetes i kardiovaskularne komplikacije dijabetesa danas ubijaju više ljudi nego ratovi i saobraćajne nesreće. Epidemija globalnih razmera može se zaustaviti samo aktivnim personalizovanim i multidisciplinarnim pristupom, uz učešće lekara, pacijenata i države. Za efikasno lečenje neophodni su kako lekovi tako i pomoćne lekovite supstance koje su farmakološki aktivne i klinički potvrđene, čime se prevenira nastanak bolesti i komplikacija, koje se često završavaju fatalnim ishodom“, istakao je prof. dr Nebojša Tasić sa Instituta za kardiovaskularne bolesti „Dedinje“.