Pitali Lalu čemu se više raduje: Božiću ili seksu? A on odgovori da se pre raduje verskom prazniku, jer Božić ćešće stiže nego seks.
Vojvođani su predmet mnogih viceva. Dok je Lala šonja i impotenko, Sosa je „radodajka“. O kultu „vatrenih“ Mađarica da i ne govorimo.
Znači: slanina, ćvarčići i salčići još uvek nisu unistili ravničarski libido.
U istoriji erotskih bizarnosti naše regije upamćeno je i da je jedan čovek izvršio samoubistvo tako što se sam „igrao“ uz neki soft socijalistički erotički časopis, i da ga je u takvoj pozi sladostrašća – pregazio voz. Sve se to desilo na pruzi nadomak potentnog Žeželjevog mosta, koga su nam dušmani razorili, a mi nikako da ga ponovo dignemo.
Tu „suicidnu onaniju“ Bogdan Tirnanić je opisao kao „najslađu moguću smrt“. Perverzno, bizarno ali istinito. Pratioci xxx sajtova, redtube, x Xamster i ostalog, kažu da se i novosadska scena aktivirila na tim lokacijama, i da je na sajtovima za odrasle sve više vrućih snimaka iz našeg grada (novog Sada).
Ponuda je različita ali izgleda da u Ujvideku nije tako dosadno kako se nekima čini.
Oklen (odakle) onda bela kuga i toliki parovi koji idu na vantelesnu oplodnju? Očigledno je da imamo neke dve Vojvodine, jednu virtuelnu i jednu stvarnu.
U ovoj sredini pored borbe za veći natalitet ima mnogo abortusa i polnih bolesti, tako da „pedikulis pubis“ nije samo pošalica nekih pripovedača i kantautora.
To dokazuje moju staru tezu da je „balkanske mačo muškarce“ još uvek sram i blam da gumenu, imperijalističku, nato gumicu, kupe u kiosku ili na Najlonu (pijaca) kod nedipilirane, brkate prodavačice.
Džaba razni mirisi i ukusi iste, čokolade, vanile, jagode i limuna, naši mužjaci ne vole „to“ da navlače na svoj ponos. Radije se bore sa mnogobrojnim kožnim i veneričnim bolestima.
A i pojedine dame posećuju ginekologa samo kad ih nešto zasvrbi ili kad se prevare u kalendaru „plodnih i neplodnih“ dana, malko se zabroje jer mnogima matematika nije išla još od školskih dana, pa su se navikli na digitron.
A nije im išlo ni po pitanju elementarnog seksualnog obrazovanja.
Elem: Kako izgleda to obrazovanje u našim školama? To je kao da Vilmi i Kremenku objašnjavate ko je Pamela Anderson ili pokupavate Lepi Lukić da objasnite zašto Soraja i Stanija pevaju.
Najčešći psihološki model po kojem funkcioniše lokalna „Frau Gabrijela“ (besposlena tračara) i tetkeraj za čaršijsko tračarenje, prikazan je u filmovima „Ko to tamo peva“, „Maratonci trče počasni krug“ u repliici „I tata bi sine“ pa i uzvikivanju imena Kristine, za sve koji maštaju o sreći.
Većina ćuti, ogovara i posmatra, a činjenica je da od dosadnog drmusanja kukova i preznojavanja većina više voli verbalnu aktivnost – da ogovara i bude „u toku“.
Po statistici, seks „ne stanuje“ ovde. Tu se odmah ograđujem kada su u pitanju mlađe generacije. Navodno, mladići iz devedesetih godina nasrću na gospođe koje odlično pamte druga Tita i socijalizam. Ali, nekadašnje „drugarice“ su šokirane koliko su ti momci navalentni jer im u inbox šalju svašta, i kažu da vlada neki virtelni „hoteraj“. Samo se flertuje a od akcije i viđenja – ni traga ni glasa.
Što bi rekao junak filma „Veliki Transport“, ovde se samo verbalno preti, baš kao što je Bata Živojinović pretio Štefici Cvek. Ali se mnogo slabo „mandali“, nije to kao u u filmu „Veliki transport“.
Sociolozi kažu da je isticanje seksualnih manijaka samo u funkciji većeg tiraža i toga da novine, jednostavno, moraju da budu što perverzije i otkačenije da bi se uopšte prodavale. Konkurencija je ogromna, platežna moć mala, a narod se već svega nagledao.
Tako da će biti da je jedina revolucija koja je ovde uspela ona seksualna, revolucija koja je počela 1968. godine vikanjem Jagodinki Simonović „mesi, mesi“ a finiširali je u „Velikom bratu“ Marijana i Nemeš kada su drmusali ispod „jorgan planine“ i venčali se, kao i u svakom filmu.
Kada je čedna Radojka sa hita „Košava sa Dunava“ prešla na modernije pesme i tehnologije, to je bio kraj seksualne revolucije. Priznajem, romantičar sam, više volim Radu sa kikicama i čednim imidžom, ali njena publika voli upravo to što je ona pružila kasnije, jer su joj nastupi puni.
Zanimljivo je i devojke nisu toliko razgolićene kao pevačice sa silikonima i na „izvolte“ dekolteima, a da nikad nije bilo manje – pravog seksa. Sve je to simulacija života i virtuelni električni orgazmi.
Nisam vešt u pričanju viceva. Ali znam još jedan dobar. Ušao Lala u apoteku i traži kondom crne boje, pa zabezeknutom apotekaru objašnjava: „Umro komšija Panta… idem Persi da izjavim saučešće“.