Da li se prepoznajete u sledećim rečenicama? Učili smo i trudili se da nešto postignemo, radili, stvarali i posle nekoliko godina shvatili da bismo želeli da radimo nešto potpuno drugo, da nas taj posao ne zadovoljava i da ono što nas još „drži zarobljene“ na poslu koji ne volimo, možda je samo „sigurna plata“.
A to nam nije dovoljno. Živeti kao po kazni, jedva čekati da prođe radno vreme, a znati da trećinu dana provodite na mestu koje ne volite. Ni ljudi nisu više kao na početku, sve se promenilo…
Ovo je priča u kojoj se pre nekoliko godina prepoznala i naša sagovornica Jelena Milanović, autorka knjige Izaberi sebe i energetski terapeut, koja danas radi posao koji je čini srećnom.
Koliko ljudi poznajete koji strastveno vole ono što rade?
– Ne tako mnogo. Svakako više poznajem one koji žele da promene posao i da rade nešto gde će im biti lepše i lakše. Kada kažem lakše, uglavnom mislim na odnose sa drugim ljudima i na pritisak koji je u današnje vreme jako prisutan u poslovnoj svakodnevnici.
I vi ste bili nezadovoljni svojim poslom i odlučili da to promenite? Koji su najvažniji uslovi neophodni da kažete da je dosta i da želite nešto bolje?
– Kada shvatite da više niste srećni, bez obzira na visoku poziciju i odličnu platu, kada ne volite ponedeljak, kada vam dete kaže “Mama ti se više ne smeješ…“ – to su neke stvari koje ne možemo da zanemarimo.
Svoje višegodišnje iskustvo Jelena je poželela da podeli sa drugim ljudima i tako je nastao seminar BusinessMe, jedinstveni, autorski, iskustveni seminar koji će vam otvoriti potpuno nove vidike.
Ako vam polaznici kažu da nemaju hrabrosti da menjaju posao zbog egzistencije (jer to je uglavnom najveći promblem), šta ćete im reći?
– Ako stvarno veruju u to što vole, ako stvarno gore od želje da promene, da pokažu svetu sebe i svoj dar, njihov put će se otvoriti. Kao i moj. Možda će u početku raditi dva posla, ili će raditi prekovremeno dok se stvari ne pokrenu, ali sve će to dati rezultate. Sve će to doći na svoje mesto i shvatiće da se uloženi trud isplatio. Kao i kod mene.
Koliko i zašto je važno da kreirate svoj identitet ili brend u poslu kojim se bavite?
– Jako je važno da ljudi shvate da nas u poslu izdvaja naša posebnost. Naša priča. Autentičnost. Da znaju da svakom svojom rečju, postom, slikom, kreiraju svoj brend i to kako će ih publika/ciljna grupa percipirati. O tome ćemo takođe govoriti na seminaru.
Kakvo je vaše iskustvo u stvaranju brenda?
– Ja sam ispitivala tržište, mnogo učila, i korak po korak napredovala. Nekad je bilo lako, nekad ne baš. Najvažnije je ostati motivisan, znati okvirni cilj i ići ka njemu. Kako mi rastemo i napredujemo, tako se i naš cilj menja i usavršava.
Više o seminaru na linku: https://antistresvodic.rs/seminar-businessme/