Znate li koja je SKRIVENA prepreka u ostvarenju cilja?

Znate li koja je
SKRIVENA prepreka u ostvarenju cilja?

Nekim ljudima ostvaruju se i one želje koje se čine nerealnim. Drugi, opet, koriste silne tehnike, postavljaju realne okvire, ne dižu lestvicu očekivanja previsoko, i opet – ništa

I jedni i drugi na prvi pogled rade na ostvarivanju ciljeva na isti način. Ali postoji nešto što se smatra tajnim začinom, i čini da neko uspe da ostvari svoje snove a neko ne.

U čemu je razlika?
Ciljeve je dobro zapisati, koristiti pozitivne rečenice, glagole bez negacija, tako da budu u sadašnjem vremenu, kao da smo već na cilju.
Neki napisane rečenice koriste kao afirmacije, jednom ili više puta dnevno, drugi kao mantre tokom meditacije, ili tokom molitve. Pojedini ističu važnost preciznog plana i akcije, jer „ništa ne pada s neba“, a ima i onih koji sve prepuštaju univerzumu, osluškujući svet oko sebe u isčekivanju signala da su na pravom putu.
I dok belešku, planer, trenutke osame kada uspostavljamo odnos bilo sa višim „ja“, Bogom, anđelima, svemirom, table sa preciznim višenedeljnim planovima i razne druge akcije možemo videti, presudno je ono što je duboko skriveno.

Da li će neki cilj biti ostvaren ili ne?
Presudna su naša osećanja. Ne jedno, nego skup njih. Ona na koja nam je najteže da utičemo, koja kao voda prodiru na površinu i ne znamo kako da ih zaustavimo i kontrolišemo. A često ni ne vidimo i ne prepoznajemo kao nezgodna.

ciljevi

Presudna su naša osećanja

Strah nije moguće uvek prepoznati. Želite nešto da postignete, ali u vama čuči jedno uplašeno biće i šapuće „neću moći“, „šta ako ne uspem“ ili „šta ako uspem“. Dve su najčešće vrste straha: od promena, pa makar i na bolje, i neuspeha. Zato svako od nas treba da radi na povećanju vere u sebe i svoje sposobnosti, osećanju sigurnosti i spremnosti na izazove, a sve to da bazira na povećanju količine ljubavi i nežnosti prema samom sebi.

Jedna laka vežba za pokazivanje pozitivnih emocija prema sebi podrazumeva da sednete pa pod (ili krevet, ali tako da su noge horizontalno ispružene ispred vas), zatim savijete pravo ka grudima i zagrlite noge obema rukama, ukrštajući ih ispod butina, a glavu naslonite na kolena. I da kažete sebi „volim te“.

Antistres misao