Tehnike samopomoći Pet minuta vizualizacije pred san

Tehnike samopomoći
Pet minuta vizualizacije pred san

Kod vizualizacije je, naravno, poželjno da budete opušteni, to znate. Kao kada ulazite u alfa stanje, što možete prepoznati po plavetnom plamenu koji se vidi kad žmurite.

Najvažnija stvar je da to bude opušteno i bez opterećenja. Da bi viziju utisnuli, oživeli, treba nekad malo vremena. Ja bih to zvala štelovanje na viziju, to jest povezivanje sa idejom. Poželjno je da to radite svako veče, a ako ste raspoloženi možete i kad god još imate priliku.

Ponavljanje je potvrđivanje.

Vizualizacija 3

Neka vizualizacija bude kratka. Dugačke mogu da vas izbace i odvedu u sasvim drugačijem smeru. Vizualizujete, na primer, da ste na moru i um vam odluta, odjednom ste kući i perete sudove…

Znači, birajte kratke i sažete vizije koje u sebi sadrže ostvarenje želje.

I na kraju da vam kažem šta je još dobro.

To što želite, pretočite u jednu potvrdnu rečenicu, afirmaciju koju ćete koristiti dok ne budete vizualizovali ponovo. Neka afirmacija bude kratka i povezana sa nekim osećajem ili čulnom senzacijom.

Ova vizualizacija treba da je uživanje! Treba da je zadovoljstvo i da vam bude i zabavno dok to radite.

Tekst: Dragana Pavliček, hipnoterapeut
Foto: Pixabay, MaxPixel, Flickr
Antistres misao