Tehnike samopomoći Menjajte svaki delić svog života koristeći reviziju!

Tehnike samopomoći
Menjajte svaki delić svog života koristeći reviziju!

Ali uveče kad legnete da spavate, opustite se i mentalno pređite preko dešavanja u tom danu. I u ovom slučaju uradite reviziju tako što promenite u svom umu taj događaj, kao da se dogodilo nešto sasvim drugačije, onako kako biste vi voleli da se desilo. Najbolja verzija bi mentalno obradila da je ta osoba u saobraćaju uradila šta je trebalo, vozila je ispravno, saobraćaj je protekao glatko i vi ste raspoloženi stigli na posao, na vreme. Vidite da vam je prvo iskustvo donelo osećanja besa, ljutnje i neprijatnost a prepravljeno iskustvo vam je donelo mir i radost.

Ako ne uspete iz prvog puta da napravite najbolju verziju, uradite to ponovo.

Ta revizija je mnogo važna jer omogućava da se koristi jedno svojstvo uma koje  možemo opisati kao neodređenost spoljašnjeg i unutrašnjeg doživljaja (sve je unutrašnji doživljaj). To je svojstvo uma da reaguje emocionalno na zamišljeno iskustvo, tj. pokreće emocionalnu reakciju tog zamišljenog iskustva u skladu sa onim što zamisli.

Kad prepravite sve što vam taj dan nije bilo kako mislite da treba u to kako bi bilo poželjno, onda se vratite na sam početak dana i prođite kako bi taj dan izgledao da se sve odigravalo onako kako ste popravili.

Recimo: Ustali ste ujutru i prvo što vam je palo napamet je da ste nezadovoljni zbog novca jer su stigli računi. I to vas baca u brigu i zabrinutost..

Onda se spremate za posao, a vaš pas prolije činiju sa granulama.. Gde sad da opet kasnim, razmišljate zabrinuto.

Onda se nervirate jer to morate i da počistite… Sad već osećate da ćete opet kasniti. Brzo to očistite, ulazite u kola i krećete na posao, međutim neko je zakrčio saobraćaj i vi sad ne možete da stignete na vreme, sad već sigurno kasnite… Ljuti ste i besni jer morate da se izvinjavate i opravdavate a to vam je veoma neprijatno.

I tako ceo dan promiče. Ali, ako uveče kad legnete izmenite u svom umu sve što nije išlo kako treba, imaćete novu priču sa novim emocijama i drugačijim doživljajem.

Prepravljate svaki deo, pa onda kad završite sa popravkama vratite sat i pregledate ceo dan ali u novoj verziji.

Nova celokupna verzija dešavanja tog dana:

Ustali ste ujutru, lepo raspoloženi, sveži i odmorni. Stigli su računi… opušteno, uskoro će i plata… Pas se veselo igra i vi ste mu napunili punu činiju granula. Pomazili ga po glavi i krenuli na posao. Vožnja je protekla glatko, stigli ste na vreme na posao. Kolege i šef vam se smeškaju… Baš prijatna atmosfera za rad… danas su svi baš lepo raspoloženi bili.

I sada tako sve do trenutka kada ste legli.

Sada ste obavili posao. Nemate više isti doživljaj tog dana.

Menjajući tako iz dana u dan sve što nije ispalo kako ste želeli, menjaćete emocije koje će se pretvoriti u nova iskustva, akcije i manifestacije. Menjajući osećaj, menjate i iskustvo. Pravićete nove kolotečine koje će se manifestovati na drugačiji način.

Tekst: Dragana Pavliček, hipnoterapeut
Foto: Unsplash, Pixabay
Antistres misao