Strahinja Trifunović, NLP master NAUČITE KAKO DA POSTAVITE SVOJ CILJ

Strahinja Trifunović, NLP master
NAUČITE KAKO DA POSTAVITE SVOJ CILJ

Jesu li vam poznati ovi primeri? To je svuda oko nas, sve je puno negacije i to je jedna od najčešćih i možda najvećih prepreka ka ostvarenju cilja. Kada nešto pitamo, najčešće dobijamo odgovor u negaciji, a s obzirom da naš mozak to “NE” i negaciju ne prepoznaje, dešava nam se baš ono što ne želimo.
Potrebno je da promenimo način komunikacije sa našim mozgom, da mu damo instrukciju šta želimo i formulišemo to POZITIVNO. Ako je pitanje šta želimo, hajde onda tako i da odgovorimo, konkretno, detaljno i pozitivno.
PRIMER: Dobio sam posao 22. 3. 2017. u toj i toj kompaniji (tačan naziv), na poziciji menadžera prodaje, imam svoju kancelariju (detaljan opis kancelarije), tim koji predvodim je (opis), itd…
Jednostavno, dajte vašem mozgu ono što razume, a razume samo pozitivno formulisane rečenice, odnosno bilo kakvu negaciju on zanemaruje.
Princip rada je veoma sličan kao kad pretražujete na Googlu. Probajte da ukucate npr. “ne laptop” dobićete u rezultatima pretrage razne vrste laptopova i ostalih računara.

1

Negacija je jedna od najčešćih i možda najvećih prepreka ka ostvarenju cilja

Šta da radimo sa ciljevima kad ih napišemo? Koliko često i da li da ih čitamo?
– Kada napišemo cilj potrebno je da napravimo DETALJAN PLAN. Šta je potrebno da uradimo kako bismo ostvarili naš cilj. U naš plan potrebno je da uvrstimo sve resurse koji su nam potrebni (znanja, veštine, sposobnosti, ljude, alate…), kako bismo prevazišli sve prepreke koje nam se mogu naći na putu. Potrebno je da napravimo tzv. prolazna vremena, tj. da postavimo određena merila na vremenskoj osi kako bismo mogli da pratimo naš napredak ka ostvarenju cilja. Sve aktivnosti poređati hronološki od prve do poslednje. Kada kažem SVE AKTIVNOSTI, mislim bukvalno na sve aktivnosti, od najjednostavnije do najkompleksnije. Čitanje ciljeva je poželjno jer nas to podeseća na sve ono lepo što nas čeka sa njegovim ostvarenjem, to budi dodatnu motivaciju ka akciji. Čitajte ciljeve onoliko često koliko vam prija, to je potpuno individualno.

Antistres misao