Šta jesti i piti ako ste depresivni, nervozni, pod stresom… RESETUJTE MENTALNO STANJE HRANOM

Šta jesti i piti ako ste depresivni, nervozni, pod stresom…
RESETUJTE MENTALNO STANJE HRANOM

Osećate nervozu u stomaku, hvata vas neraspoloženje, ne znate kako da se oduprete lošoj energiji koju donesu manje ili više stresne situacije i ljudi oko vas… Razmislite onda o sledećem

Činjenica je da se kvalitet umnog i mentalnog života ne može popraviti samo na jedan način, a posebno ne samo promenom ishrane. Ali je ona svakako važan jezičak na vagi. Kako vas može oneraspoložiti, tako vam može doneti radosti i dobrih vibracija. Ono što vam izgleda dobro ako vas obuzme depresivno raspoloženje, može biti loše ako ste pod stresom, i obrnuto. A istina je da i ono što je za jednog čoveka umirujuće, drugog pravi živčanim. No, ovde se bavimo blagodetima i posledicama koje oseća većina ljudi. Da pogledamo koja nam hrana i na koji način može pomoći u ovim hladnim mesecima.

TAKOZVANA BRZA I INDUSTRIJSKA HRANA. Neki se kunu da im diže raspoloženje, ali treba biti oprezan. Često su u njima aditivi nezaobilazni sastojak, kao i šećeri, masti i drugi pojačivači ukusa. I onda za tren vama bude fenomenalno, ali kako je nagli skok, tako je nagli i pad raspoloženja, i onda vi, posebno ako ste pod stresom, to nešto jedete i još, i još, i još… To što ćete se ugojiti je najmanji problem, mnogo je veći onaj koji se odnosi na štetu nanetu vašem telu, mogućnost začepljenja krvih sudova recimo. Što opet, kada telo pati, stvara probleme i u nervnom sistemu i tako u krug. Zato, oprezno.

ČOKOLADA. Krajnje umereno i samo ponekad je prava mera, i ne kod trajnih problema, već retkih. Crna, ili kako je mi zovemo čokolada za kuvanje ili topli kakao sa mlekom su nešto bolji izbor.

01 cokolada

Svi znamo da je čokolada pravi antidepresiv, ali bolje birajte crnu

ŠEĆER U RAZNIM OBLICIMA. Ako ste potonuli, bez volje i grama snage, dakle, ne i ako kipite od besa kao ekspres lonac, poneki slatkiš, posebno ako nije deo masovne industrijske proizvodnje, može biti prva, ali samo prva i kratkoročna (povremena) pomoć. Nekima pomažu i gazirana zaslađena pića. Svi već znamo da postoji uverenje o njihovoj nezdravosti, znamo da sadrže ogromne količine šećera, ali veliki broj ljudi se uz njihovu pomoć budi i „diže“. Što može biti loše ako je vreme za spavanje. Šećer u većoj količini stvara hiperaktivnost, zato ako osećate simptome depresije i ankcioznosti, ne možete da se pokrenete, malo šećera će vam pomoći, ali ukoliko ste pod stresom, bolje nemojte.

Antistres misao