Probudite svoju senzualnost KLUB SREĆNIH ŽENA

Probudite svoju senzualnost
KLUB SREĆNIH ŽENA

Na buđenje senzualnosti utiču ženstveni pokreti. Kružni pokreti karlicom i otvaranje kukova nas povezuju sa ženskim delom sebe. Dobijamo tehniku koja kao da profinjuje svaki naš pokret i gest, objašnjava Una i nastavlja:
– Nežnim dodirivanjem svog tela uživamo u njemu na sasvim nov način. Ogledala se namerno ne koriste da se ne bismo opterećivale kako izgledamo, već da bismo osetile sebe iznutra. Zahvaljujući tome i pokreti su nam prirodniji, spontaniji, ženstveniji, fluidniji.

pole dance

Nežnim dodirivanjem svog tela uživamo u njemu na sasvim nov način

Senzualnost i gipkost i u svakodnevnom životu. Una ističe kako se od kad pleše oseća razgibanije, mišići su joj postali izduženiji a pokreti mekši. Polaznice kažu i da se generalno osećaju ženstvenije, više se sviđaju same sebi, zadovoljnije su svojim telom i uživaju u njemu jer uče da sebe posmatraju na drugi način. Prestaje da bude važan samo odraz u ogledalu jer se akcenat stavlja na unutrašnji telesni osećaj. Promene koje svaka žena može da oseti su primetne i u drugim aspektima života, jer se zahvaljujući sporosti koja se ovde uči, povezujemo sa mirnim i nežnim delom sebe kojem postepeno dajemo sve više prostora.

Lakše nošenje sa stresom. Obično nam se dešava da posle iscrpljujućeg dana na poslu, sa decom, i ne želimo neku fizičku aktivnost. Međutim, ovde je to potpuno drugačije.
– Ovaj klub zovemo i Klub srećnih žena. Osim što zajedno plešemo, mi se i družimo, u pauzama nešto zajedno gricnemo, ćaskamo, bodrimo jedne druge. Organizujemo i tematske, motivacione večeri… Na kraju treninga smo oslobođene stresa, ne samo zahvaljujući vežbama već i međusobnoj povezanosti koja se razvija u grupi. Stalno viđamo žene koje dođu „izgužvane“ od napornog dana, a iz studija izlaze sa osmehom, željne da što pre dođu na sledeći trening – veselo završava Una.
Treninzi se organizuju jednom nedeljno u trajanju od dva sata. Na taj način se postepeno usvajaju pokreti i savladava rutina. Za one kojima je to malo postoje i časovi KPP (skraćenica od Ko Preživi Pričaće) i to su treninzi snage i izdržljivosti kroz koje se ojačavaju mišići kora, ruku i nogu, kao i časovi Just Pole na kom se usavršavaju elementi na šipci. Osnovni kurs se sastoji iz 8 nivoa od kojih svaki traje po 2 meseca, a u toku je upis nove grupe koja startuje od novembra.

Tekst: Manja Mitić
Antistres misao