Probudite svoju senzualnost KLUB SREĆNIH ŽENA

Probudite svoju senzualnost
KLUB SREĆNIH ŽENA

Ples na šipci budi potisnutu ženstvenost, oslobađa nas inhibicija i unutrašnjih stega i vraća nas našoj prirodnoj, a nežnoj unutrašnjoj snazi

Brz način života, očekivanja da se žene ponašaju onako kako okolina od njih očekuje, nastojanje da se stane rame uz rame sa muškarcima doveli su do toga da su mnoge žene potisnule svoju ženstvenost i senzualnost. Baš zato nam je potrebno da se vratimo svojoj izvornoj ženskoj prirodi, a jedan od dobrih načina je i ples na šipci, poznatiji kao Pole Dance. Una Senić, instruktor Pole Dance-a i voditeljka, razbija predrasude o tome da je ovaj ples namenjen samo onim ženama koje zanima striptiz i objašnjava da je poenta pre svega u povezivanju sa svojom senzualnošću.
Smisao ovih vežbi je da se maksimalno usporimo i da svu pažnju usmerimo na ono šta se dešava unutar nas. Baš zato u salama nema ogledala, vežba se sa prigušenim, dimovanim svetlom, uz jaču muziku i svrha cele priče je da se probudi ženstvenost koju smo potisnule – kaže Una.

Pole Dance Fitnes Studio je osnovala Mirta Stojković pre četiri godine kada je iz Zagreba dovela S faktor. U međuvremenu se iz ovog studija izrodilo dosta Pole Dance škola, ali je studio Une Senić i Mirte Stojković jedini koji radi po S faktoru.
S faktor je program koji je osmislila Šejla Keli, američka glumica radeći na filmu Dancing at the Blue Iguana i pripremajući Demi Mur za film Striptiz. Tada je okupila stručnjake iz joge, fitnesa i baleta i napravila ovaj program. S faktor je program od 8 nivoa, a sastoji se od vežbi koje su izuzetno ženstvene. Slovo S je asocijacija za senzualnost i seksualnost koje se ovim vežbama bude, a ujedno asocira i na obline ženskog tela .

12179344_887234644664781_887621444_n

Iako na prvi pogled ne izgleda tako, ove vežbe mogu da rade sve žene

Svaka žena može da se bavi ovim plesom. U početku su svi skeptični, zato što gledajući vrhunske nastupe prvakinja u ovom plesu misle da su u pitanju ozbiljne vratolomije i akrobatika. Međutim ovaj program je namenjen svim ženama, i baš u tome i jeste njegova prednost. Iz treninga u trening ojačava se kor (core) koji čine duboki mišići stomaka, leđa i karlice. Jačanjem i vežbom postepeno se savladava element po element. Šipka je samo rekvizit, kao i pod, zid ili fotelja.
– Pole Dance nam pomaže da se usporimo, da ne reagujemo u sekundi, već da se postepeno pustimo u plesnu meditaciju. To nas smiruje i koliko god da smo umorni, nakon takvog plesa se osećamo osveženo i odmorno. Same vežbe na podu su kao neka vrsta masaže zato što pokrećemo mišiće za koje nismo ni znali da postoje, ali ih kroz ove vežbe itekako osećamo – kaže sagovornica Antistres vodiča.

Antistres misao