Lepo je meriti se po uspesima i dostignućima sa drugima, ali je važnije truditi se i uspevati, kreativnošću, radom i saznanjima, uvek u svakom sutra biti bolji nego danas. Pa, i postavljati standarde kojima drugi treba da teže.
Upravo to decenijama radi i „Jugoton Croatia Records“, što je posebno primetno početkom leta kada, evo već 11 put, organizuju „CMC Festival Vodice“, muzički i medijski događaj ne samo za izvođače i medije iz Hrvatske već celog regiona.
Tokom tri dana neverovatnog druženja, predstavljaju desetine izvođača, ali i organizuju koncerte, tribine, panel diskusije, sa temama koje se tiču muzike i medija, načina na koje muziku plasiraju, prate muzički ukus publike, prilagođavaju se novim tehnologijama. A opet, ne zapostavljaju one stare proverenog kvaliteta.
Sa Nikolinom Mazalin, kreativnom direktorkom Croatia Records-a, upravo tokom tradicionalnog krstarenja brodićem za sve učesnike festivala, u Vodicama smo razgovarali o muzici, iznenađenjima za ovu godinu, ali i o tome koliko je stresno biti jedan od organizatora ovoliko velike, složene i sadržajne manifestacije.