Mirjana Stojadinović Kako da sebi kreirate dobar dan

Mirjana Stojadinović
Kako da sebi kreirate dobar dan

Kada se ujutru probudimo, misli nam uopšte nisu potrebne, posebno ako novi dan započnemo “kao da nas je pregazio voz”. Misli su nam tada suvišne i mogu biti dodatno opterećujuće. Potrebno je očistiti um i to je najbolje uraditi kroz meditaciju. Pravilno disanje donosi mir našoj duši i može omogućiti i našem svesnom, a i nesvesnom umu odmor od nas samih. Nakon samo i petnaestak minuta bez misli, uz pravilno disanje, već ćete se osećati mnogo bolje.

Nakon toga možete krenuti sa afirmativnim mislima.

Naravno, kada se osećate spremno možete promisliti koji je razlog da se budite “kao da vas je voz pregazio”. I nastaviti da radite na tome kako biste ubuduće ušli u novi dan raspoloženi i sa dobrom energijom.

Koji su najvažniji koraci u kreiranju dobrog dana?

Dobar dan kreirate još prethodne večeri kada se spremate za spavanje. Važno je očistiti svoj um brižnih misli. Ja nekada i na glas izgovaram svoje ciljeve, svoja nadanja. Trudim se da sa jasnom vizijom utonem u san. Maštam o onome što želim u svom životu i pre svega se zahvaljujem Bogu na svemu što imam. To je energija sa kojom odlazim u san. Ponekad se dogodi da me obuzme nešto drugo, ali u poslednje vreme vrlo retko.

Ujutru je važno da se okrenemo sebi kroz meditaciju i tihovanje. Bilo bi dobro da se i fizički razmrdate sa par jednostavnih vežbi. Meni je ovo sasvim dovoljno da sebi kreiram divan početak dana.

Za nekoga je dobar dan jedno, za drugog možda drugo. Ipak, verovatno postoje i neke zajedničke karakteristike, koje su to?

Koliko god da smo različiti, mir u duši i sklad sa sobom je ono što svaku osobu ispunjava radošću.

dobar dan 1

Da li smo mi sami uvek spremni da imamo dobar dan i šta da radimo kad nismo? Da iskuliramo i pustimo ga da prođe ili ne?

Potpuno je u redu imati i takav dan. Svi ga imamo. I kada odaberem da samo iskuliram, uvek se vratim svojim osećanjima i promislim zašto tako reagujem. Mnogo je važno da u tim trenucima vratimo svaku našu misao u sadašnji trenutak i da smo “budni” pred onim što nam se događa. Često misleno projektujemo najgore moguće scenarije što nas još dublje uvodi u još gore  stanje.

Antistres misao