Kako vaš unutrašnji svet kreira vaš spoljašnji 6 načina da podignete svoju vibraciju (prvi deo)

Kako vaš unutrašnji svet kreira vaš spoljašnji
6 načina da podignete svoju vibraciju (prvi deo)

Koliko puta ste čuli rečenice – “kakve su vam misli, takav vam je život” ili “vaš unutrašnji svet kreira vaš spoljašnji”?

Drugim rečima, naše vibracije ili šeme naših misli, stavova i akcija stvaraju našu stvarnost. To je zato što, za razliku od onoga što su nekada pretpostavljale naučne teorije, prostor oko nas nije prazan već kao provodnik prenosi naše mentalne frekvencije u polje mogućnosti.

Evo nekih koje predlaže Sendi Galager, jedna od osnivača Proctor Gallagher Instituta (zajedno sa Bobom Proktorom):

1. Postanite svesni svojih misli. Sve što mislite ili osećate – postaje vaša stvarnost. Dakle, obratite pažnju na ono što se dešava u vašem umu i preduzmite korake da preokrenete stvari kada je to potrebno. Na primer, sledeći put kada vaš um zaokupiraju negativne misli, zapitajte se da li je su one korisne za vas, a onda ih otpustite i okrenite prema pozitivnom razmišljanju.

2. Čitajte knjige koje će vas inspirisati. Učite svakog dana, jer ćete se nakon toga uvek osećati bolje.

3. Vizuelizujte i meditirajte. Prečesto jurimo kroz naše dane potpuno haotično što nas dovodi u stanje stresa i anksioznosti. Vizuelizacija i meditacija ne samo da će smiriti vaš um, već će vam pomoći da privučete ono što želite u životu. Samo 10 – 15 minuta dnevno može učiniti čuda.

vibracija

Učite svakog dana

4. Pronađite lepotu oko vas i budite zahvalni zbog toga. Lepota je svuda oko nas, ali je mi često ne primećujemo. Zaustavite se na trenutak, bez obzira da li ste u gradu, na planini, na moru… i pogledajte oko sebe. Ili, obratite pažnju na prelep prizor plavetnila iznad vas i osetite zahvalnost što ste deo takve lepote.

5. Ponavljajte afirmacije. Izgovarajte afirmacije koje vas inspirišu nekoliko puta dnevno. One mogu da budu i sasvim jednostavne – Srećna sam, Spremna sam na promene, Osećam zahvalnost… Možda u početku nećete moći da se poistovetite sa njima, ali vežbajući, biće vam sve lakše.

6. Postavite pozitivnu nameru pre nego što odete u krevet. Zamislite sve one lepe stvari koje mogu da vam se dogode kada sledećeg jutra ustanete iz kreveta. Ukoliko vas očekuje “težak dan” na poslu, pomislite kako se sve razrešava na najbolji mogući način i sa takvim mislima idite na spavanje. Bićete iznenađeni koliko će takav stav imati pozitivan uticaj na sutrašnja dešavanja.

Tekst: Anđelika Rosić
Antistres misao