Kako tehnika „pažljivog disanja“ eliminiše stres i stvara ravnotežu i opuštenost POKLONITE SEBI DISANJE

Kako tehnika „pažljivog disanja“ eliminiše stres
i stvara ravnotežu i opuštenost
POKLONITE SEBI DISANJE

Disanje je nešto što se podrazumeva, ali je u stvari reč o dragocenom i prirodnom leku, kako za našu dušu i um, tako i za telo

Većina nas ne obraća pažnju na to kako dišemo misleći da znamo kako to treba da radimo. Koliko grešimo shvatimo tek kada smo pod stresom, pred naletom negativnih emocija i reči, opkoljeni strahovima, neizvesnošću… tremom, panikom, brigama.
Hajde da naučimo jednu jednostavnu i okrepljujuću tehniku disanja, koja će nam brzo i lagano vratiti duševni mir i RAVNOTEŽU. Pomoći će nam i da se saberemo, razbistrimo misli i stabilizujemo.

Tehniku „pažljivog disanja“ preporučio je Džon Holand, u svetu poznati spiritualni medijum, predavač i autor brojnih bestselera iz oblasti ličnog razvoja. Ovu tehniku disanja naučio je od monaha jednog budističkog hrama.
Tehnika je dragocena kada želite da se opustite, ali i kada želite da se sretnete sa sopstvenom dušom, a da sve vreme budete svesni. Možete da je praktikujete kada god poželite, odnosno kada vam je potrebna.

SLIKA 1

Tehnika koju koriste budistički monasi

Prvo se udobno smestite, udobno za vas. Bilo bi dobro da ne ležite da ne biste zaspali, već da SEDITE. Stopala treba da budu na podu, ruke na krilu opuštene. Ne ukrštajte noge i ruke. Zapamtite da će vam usta biti zatvorena, i da ćete udisati ali i izdisati na nos. Za ovu tehniku odvojite 20-ak minuta, možete i više ako želite i osećate potrebu, ako vam uz to i prija i imate vremena. Tehnika se sastoji iz 4 koraka, svaki traje oko 5 minuta.

Antistres misao