Kako da ostanete smireni pod pritiskom svoje okoline

Kako da ostanete smireni
pod pritiskom svoje okoline

5. Ograničavaju unos kofeina

Kofein izaziva oslobađanje adrenalina koji se manifestuje preteranom aktivnošću. Previše kofeina može, s druge strane, da vas učini nervoznim. Neka kafa bude vaš užitak, a ne uvod u tenziju.

6. Spavaju

San je jako važan. On povećava emocionalnu inteligenciju i upravljanje stresom. Spavanje puni vaš mozak energijom i izbacuje ono što je nepotrebno kroz snove. Samokontrola, pažnja i dobra memorija su pozitivne strane spavanja, dok nedostatak sna povećava nivo hormona stresa.

7. Menjaju ugao gledanja

Stres i briga mogu da iskrive vašu percepciju. Ne možete uvek kontrolisati okolnosti u kojima se nalazite, ali možete kontrolisati kako ćete odgovoriti na njih. Dakle, kada su uspešni ljudi u problemu, oni ne reaguju ishitreno, već se stave u drugu perspektivu, pogledaju stvari iz drugog ugla i trude se da nađu najbolji način kao rešenje. Ne paniče dok dobro ne sagledaju sve aspetke problema/izazova.

8. Dišu

Kada ste pod stresom, celo telo vam je u grču. Stvara se negativna energija. U tim trenucima treba da se udaljitite od svih, sednete na stolicu i samo duboko dišete. Na taj način ćete se smiriti. Dok se koncentrišete na disanje, vi ćete se fokusirati i vaš um neće lutati. Izbrojite svoje udahe do dvadeset i onda opet od jedan. Deluje naivno, ali je odličan trik da se smirite.

9. Koriste podršku

Jako je hrabro, ali neefikasno, pokušavati da se sami izborite sa svim problemima. Da biste ostali smireni, morate prepoznati svoje slabosti i tražiti pomoć kada vam je potrebna. Tuđa perspektiva zaista može biti od velike pomoći. Sigurno da u vašoj kancelariji, ali i u životu, postoji neko tko navija za vas.
Izvor

Antistres misao