Jesenji izazovi Tuga zbog nedostignutog cilja

Jesenji izazovi
Tuga zbog nedostignutog cilja

Mnogo je tehnika i teorija kako postaviti cilj i ostvariti ga. U osnovi, većina je ista, i u preporukama o načinu da ga dosegnete, slična. Ali, ima i razlika. Mnoge od njih obeshabruju korisnike.

I tako, naš prvi zadatak je da definišemo svoj cilj. Da budemo što jasniji u tome šta želimo. Zatim da odredimo vremenski period, korake ka ostvarenju cilja, koristimo sve što nam je na putu, budemo svesni prepreka i mogućih padova, i tako dalje. I onda negde nešto neočekivano zapne, dođe datum koji smo odredili kao onaj kada bi trebalo da smo na cilju, a mi – ni blizu.

Šta se tada dešava? Tužni smo, osećamo da smo sami sebe izneverili, optužujemo se, besni smo, tvrdimo da su sve te tehnike prazna priča, da to nije za nas, a često padamo u apatiju, depresiju, obuzima nas jak stres. Ako shvatimo zašto smo tužni, i šta smo posmatrali iz pogrešnog ugla, trebalo bi da nam bude lakše da ne odustajemo i ustajemo.

izazovi 1

Prvo, najveći broj ljudi kao dan kada kreće u ostvarenje cilja određuje „sutra“, a zatim: prvi u mesecu, ponedeljak, početak ili kraj godišnjeg odmora, svoj ili rođendan bliske osobe. Najpopularniji je 1. januar. Svi ti dani nisu zgodni zato što ih određuje kalendar bez obzira na naše unutrašnje i fizičko stanje, okolnosti, vrstu cilja.

Na primer, to je ženama poznato, ako se takav dan za početak dijete ili redovnog vežbanja poklopi za PMS-om ili menstrualnim ciklusom, neuspeh je zagarantovan. Zbog toga moramo biti spremni za odstupanja od tačnog datuma. Svakako, ako nam je teško da odjednom krenemo određenog dana, uvek je dobrodošla opcija da krećemo lagano, recimo, ne menjamo odjednom način ishrane nego prvo zapisujemo gde grešimo, pa smanjujemo obim porcije, izbacimo hleb, slatkiše….

Antistres misao