Preusmerite negativnost KRATKE VEŽBE ZA BOLJE RASPOLOŽENJE

Preusmerite negativnost
KRATKE VEŽBE ZA BOLJE RASPOLOŽENJE

Čak i ako ne verujete da fizička aktivnost može da pomogne u otklanjanju stresa ove jednostvne vežbe, koje možete da uradite svaki put kad ste pod pritiskom, mogu da budu od velike koristi

I minimalna fizička aktivnost može da pomogne u otklanjanju negativne energije i frustracija koje potiskujete u sebi, smatraju stručnjaci.

Fizička aktivnost doprinosi smanjenju nivoa kortizola, hormona stresa, i podstiče oslobađanje endorfina koji je prirodni pojačivač raspoloženja.

Zato, sledeći put kada osećate pritisak ili neraspoloženje uzmite tegove za vežbanje (ili bilo šta slično što može da ih zameni, a pri ruci vam je u kući) i pokušajte da vežbajući preusmerite negativnost koja vas prožima i opustite se.

Prvi korak: Držite tegove (ili bilo šta drugo što može da ih zameni, nešto što imate pri ruci, čak i teže knjige) sa dlanovima okrenutim spolja a laktovima priljubljenim uz vaše telo. Za vreme vežbe leđa držite uspravno, stopala u širini kukova a kolena blago savijena.

Drugi korak: Dišite polako dok podižete tegove prema ramenima i brojite do 10 (laktovi su sve vreme čvrsto priljubljeni uz telo).

Treći korak:
Povucite tegove što više možete i sa maksimalnim pritiskom do tačke napetosti  brojeći do 2. Zatim polagano izdišite i spuštajte tegove do položaja kada su vam ruke skoro ravne, brojeći do 10.

Četvrti korak: Ponovite ovo tri puta bez odmora.

Osetićete kako napetost polako napušta vaše telo a stres kao crni oblak odlazi daleko od vas.

Pripremila: Anđelika Rosić
Antistres misao