8 svakodnevnih tehnika za buđenje hormona sreće BRZO I LAKO DO RADOSTI

8 svakodnevnih tehnika za buđenje hormona sreće
BRZO I LAKO DO RADOSTI

3. Gledajte u sunce. Neko će da pita kako da ga nađe iza oblaka. Evo kako. Ustanite 10-15 minuta ranije. To vreme iskoristite da gledate ujutru u pravcu gde je sunce skriveno oblacima. Zamislite ga iza njih, kako sija i kako osećate zrake. Nema ga? Ima, jer da ga nema bila bi noć, a ono nam svakako stvara dnevnu svetlost samo što ga ne vidimo kao tokom vedrih dana. Upijte tu prirodnu svetlost, dragocenu za naš organizam.

4. Razvucite usne u osmeh, posebno kada vam ništa nije smešno.Održite taj osmeh na silu bar minut-dva, i tako par puta dnevno. Istraživanja su pokazala da čak i ovaj lažni osmeh budi osećaj sreće i zadovoljstva u našem telu, pa kasnije lakše pronalazimo razloge za onaj pravi.

5. Uživajte u sitnicama. Posmatrajte decu u parku, drveće, šetače, naterajte sebe da odete na neku besplatnu izložbu i da uživate u izloženim delima. Razmišljate pozitivno o njima. Pročitajte ponovo knjigu u kojoj ste uživali. Znam dve žene koje se kad potonu vraćaju sto puta pročitanim knjigama, jedna delima Ive Andrića, druga Mome Kapora. Vezite goblen pa ga nekom dragom poklonite. Umesite kolač pa ga odnesite staroj komšinici.

Sl 2 smeh

Družite se sa ljudima koji umeju da vas nasmeju

6. Oči u oči. I kad ste najumorniji nađite vremena za druženje sa poznanicima i prijateljima, ali ne virtualno, već “oči u oči”. Izbegavajte one koji kukaju a poznati su kao “energetski vampiri”.

Antistres misao