6 načina da se probudite rano bez osećaja umora

6 načina da se probudite rano
bez osećaja umora

Kada je reč o konceptu sna, postoji ideja da treba spavati između šest i osam sati svake noći. Iako je ovo dugogodišnje uverenje, nova istraživanja pokazuju da ova tvrdnja ima malo realnih osnova

Tačnije, Centar Surrey za istraživanje sna u Velikoj Britaniji tvrdi da je za san bitniji kvalitet nego kvantitet. Osim toga, optimalna količina sna se razlikuje za svakog pojedinca, a prosečno vreme je između pet i devet sati sna. Ovo ukazuje na činjenicu da je moguće biti ranoranilac, bez obzira na dužinu sna. Ako uživate u dubokom i mirnom snu, velika je verovatnoća da se prirodno budite bez osećaja umora i letargije.

Tu su i praktični koraci koje možete preduzeti da se probudite rano i ne osećate umorno – kroz pripreme za laku noć i jutarnju rutinu. Dakle, bez daljeg odlaganja, evo šest najdelotvornijih:

PRIPREMA ZA KVALITETNO SPAVANJE

1. Izbegavajte konzumiranje kafe, crvenog vina i čokolade pre spavanja
Ako želite da uživate u dubokom i mirnom snu, važno je da to bude bez prekida. Potrebno je do četiri sata da se “upadne” u dubok san, tako da bi prekidi tokom ovog perioda umanjili kvalitet vašeg odmora i pojačali osećaj jutarnjeg umora.
Jedan od najčešćih uzroka nemirnog sna je ishrana. Dokazano je da pojedine namirnice ometaju ustaljeni sistem varenja i prekidaju san. Kafa, crveno vino i mlečna čokolada su osnovna smetnja, tako da se držite dalje od njih pre spavanja. Cilj, naravno, nije da ove proizvode konzumirate odmah posle ručka, već da ih eliminišete iz ishrane nakon 18 h.

san

Jedan od najčešćih uzroka nemirnog sna je ishrana

Antistres misao