6 načina da ojačate svoj imunitet Više seksa i druženja

6 načina da ojačate svoj imunitet
Više seksa i druženja

Evo nekoliko načina da ojačate svoj imunitet a koja su potvrđena raznim svetskim studijama

1. Udisanje svežeg vazduha
Zagađenost vazduha, posebno u velikim gradovima, može da utiče i na smanjenje imuniteta. Zato je važno bar za vikend izaći van gradske vreve, a ako to nije izvodljivo, i šetnja gradskim parkom je dobro rešenje.

2. Smanjenje stresa
Svakodnevni stres uzrokuje pad imuniteta što smanjuje mogućnost organizma da se izbori sa bolestima. Ne možemo uvek da kontrolišemo događaje u našim životima ali možemo da promenimo naše gledanje na njih, naš odnos prema onome što se dešava. Meditacija može da bude jedno od rešenja jer su neka istraživanja pokazala da ona smanjuje rizik od mnogih bolesti.

3. Više seksa
Istraživanja su takođe pokazala da ljudi koji vode ljubav jednom ili dva puta nedeljno proizvode 30 odsto više imunoglobulina A. Drugi faktor je i dovoljno sna, najmanje sedam sati dnevno osigurava bolji imunološki odgovor organizma na razne izazove.

4. Druženje
Možda deluje smešno, ali pokazalo se da su ljudi koji imaju čvrsta prijateljstva manje podložni prehladama i uticaju virusa nego samotnjaci.

5. Manje šećera
Šećer smanjuje aktivnost belih krvnih zrnaca nekoliko sati nakon konzumiranja. Naime, njegovim uzimanjem podiže se nivo insulina, što utiče na hormone koji pogađaju imunološki sistem.

6. Otvorenost
Ljudi koji ne ispoljavaju lako svoje emocije imaju manje aktivne delove belih krvnih zrnaca zaduženih za odbranu organizma od različitih napadača. Bez obzira na to što nije tako lako da promenimo našu narav i karakter, možemo da pokušamo da podelimo ono što nas muči sa drugima. Videćete, nije tako teško, a bolje ćete se osećati.

Priredila: Nevena Lalić
Antistres misao