5 stvari koje treba da uradite… kad dođete s posla

5 stvari koje treba da uradite…
kad dođete s posla

      1. MAZAŽA STOPALA – Lagano prelazite vrhovima prstiju obe ruke preko stopala jedne pa druge noge, a zatim pristiskajte kao da razvlačite testo, pa masirajte jedan po jedan prst na nozi, od palca ka malom prstu, tako što ćete palcem, kažiprstom i srednjim prstom jedne ruke „ispisivati“ krugove od korena ka vrhu prsta, pa nazad. Kao da ih izvlačite, izdužujete, ispravljate. Zatim razdvojte prste na stopalima pa ih skupite, desetak puta, a onda, ako možete, kružite stopalima s leva na desno i obrnuto, takođe desetak puta.
      2. BUĐENJE ŠAKE – Postavite obe ruke ispred sebe, ispružene ili savijene, zatim istovremeno brzo obe šake zatvarajte i otvarajte, desetak puta bar. Udahnite i izdahnite duboko i sporo. Zatim postavite ruke okrenutih dlanova ka sebi, i opet zatvarajte i otvarajte šake. Prstima jedne masirajte prst po prst na drugoj ruci, a zatim palcem jedne kružno masirajte dlan druge ruke. Ako imate masažnu ili neku drugu lopticu veličine jajeta, rolajte je između dlanova.

I prošlo je 30 minuta bez posla. Tokom njih, možete slušati muziku, pevušiti, uživati u tišini. Ne smete slušati vesti, razgovarati o dnevnim aktuelnostima, prekidati sve ovo telefonskim razgovorima.

Vremenom, ako oslobodite još 30 minuta za resetovanje posle posla, skuvajte sebi neki napitak, napravite sok, limunadu, lezite i ako možete odremajte 20-ak minuta. Kažu da je to dovoljno da bi se ljudski organizam okrepio.

A zatim krenute u akciju. Videćete da ćete imati više energije, biti brži, spretniji i bolje raspoloženi.

Tekst: Željka Zebić
Antistres misao