5 praktičnih i sasvim jednostavnih predloga KAKO SE OSAMITI ČAK I KAD IZGLEDA NEMOGUĆE

5 praktičnih i sasvim jednostavnih predloga
KAKO SE OSAMITI ČAK I KAD IZGLEDA NEMOGUĆE

Razmislite dobro šta ćete i kome reći. Setite se da mnogi nemaju razumevanja prema raznim tehnikama, da je za očekivati da će se krstiti, pitati vas da li ste sada u nekoj sekti, pijete li neke čudne lekove, odgovarati vas od vašeg nauma.
Najveću podršku potražite u partneru, i potrudite se da uz nju ne tražite i razumevanje. Partner je osoba koja može ali i ne mora da prihvati i navikne se. SAVRŠENO bi bilo i da vam se pridruži ali nemojte insistirati na tome, a ako mu to što planirate nije blisko, zamolite ga da ne komentariše. Nema mesta raspravama i ubeđivanjima ko je u pravu.

Nemojte da odustajete zato što ona stara da je „svako čudo za tri dana“ jeste istinita, i kada je reč o prihvatanju ukućana ali i vašem osećaju nelagodnosti i nesnalaženja, zbog problematične organizacije vremena i prostora.
Iako se stalno PONAVLJA da je dobro naći jedan prostor, ako to niste u mogućnosti, menjajte ga. Pre nego što usvojite tehniku do kraja, pročitajte je više puta i na papirić zabeležite najvažnije korake, kao podsetnik.
Ako ne možete da obezbedite osamu na 20-ak minuta, često i više, pokušajte sa 5. Ne znate u koje doba dana ćete biti sami? Vrebajte svaki trenutak, kad su ukućani u kupatilu, prodavnici, šetnji, posebno osoba pred kojom vam je najteže da vežbate. Sve ovo možete pretvoriti u simpatičnu igru, koja vam neće biti zanimljiva taman do trenutka kada se budete uhodali sami sa sobom.

Nabavite nešto što će vas brzo pokrenuti, predmet koji će vas asocirati na tehniku: brojanicu čije kuglice služe za ponavljanje reči onoliko puta koliko je potrebno, figuricu koju ćete gledati, držati u ruci ili krilu, fotografiju… nešto što će vas, kada to pogledate, brzo PREBACITI u stanje posvećenosti tehnici. To može biti i neka majica ili trenerka koju ćete oblačiti samo za vežbanje te tehnike.
Kada shvatite da vežbe disanja možete raditi i u prevozu, u dvorištu, obližnjem parku, na terasi, da možete meditirati kada uspavate vaše detence, izgovarati afirmacije u bilo kom trenutku u kojem možete da zastanete makar na minut, videćete da ne postoje granice vaše visprenosti. Budite dovitljivi, kreativni i uporni. Mnogi su uspeli, pa ćete i vi.

Tekst: Željka Zebić
Antistres misao