5 praktičnih i sasvim jednostavnih predloga KAKO SE OSAMITI ČAK I KAD IZGLEDA NEMOGUĆE

5 praktičnih i sasvim jednostavnih predloga
KAKO SE OSAMITI ČAK I KAD IZGLEDA NEMOGUĆE

Odlučili ste da radite na sebi, meditirate, vežbate disanje, koristite afirmacije, mantre, primenite neku od tehnika koja vas je privukla, ali… oni sa kojima ste okruženi, posebno porodica, imaju malo ili nimalo razumevanja. A vama je potrebno samo par minuta mira i jedan kvadratni metar… Kako da to što ste smislili uradite, a da vas ne prekidaju

Za mnoge ljude je jedan od većih problema kako da ugrabe priliku da budu sami, u tišini, jer svakog trenutka očekuju da ih neko prekine. A većina nas nema toliko stambenog prostora da može da se udalji od svakodnevnih zvukova i situacija. Posebno ako imate decu, pred kojima nije moguće opustiti se tako da postignete željeni efekat. Evo nekoliko predloga za koje oni koji su ih osmislili i koriste ih, kažu da su najbolji:

1. KUPATILO: Najveći broj onih koji koriste razne tehnike a nemaju prilike da se osame, to rade u kupatilu. Kako to obično nije veliki prostor, i nema mesta za sedenje, izdvojte neki stari peškir, ćebence ili jastuk za stolice, i sedite na pod. Kada, tuš-kabina i WC šolja nisu zgodna mesta, pod je daleko bolji. Večernji časovi su najbolji, posebno oni NEPOSREDNO PRED spavanje, kada je jedan deo ukućana recimo već utonuo u san, a drugi se utišao. Ukoliko vam smetaju zvuci sa TV-a, stišajte ga uz izgovor da je „vreme kućnog reda“.

2. BUĐENJE 15 MINUTA PRE OSTALIH: To su trenuci mira odlični za par joga vežbi, tehnike disanja, meditaciju, pravljenje planova, pisanje i korišćenje afirmacija, molitve. Reči koje planirate da koristite ne moraju biti izgovorene glasno, već šapatom ili misleno, u sebi. Da, nezgodno je ako njima želite da stvorite zvučnu VIBRACIJU, pa niste sigurni da će je tihi govor i stvoriti. Ali, pokušajte.

Antistres misao