5 načina da preokrenete stvari u svoju korist UMANJITE OTPOR I DOPUSTITE

5 načina da preokrenete stvari u svoju korist
UMANJITE OTPOR I DOPUSTITE

Svi dobro znate da kada se dešava nešto što ne želite, vi se osećate veoma loše i napeti ste. Ta napetost sprečava dotok energije, dotok kiseonika, dišete isprekidano, telo je u grču, vaš um je uznemiren a samim tim blokira rešenje i pravilno delovanje. Šta možete da uradite?

Kako biste prihvatili kontraste koji su se odigrali, prvo se morate svesno posvetiti sebi. To znači da je dobro da pronađete način da dovedete svoje telo i um u fazu dopuštanja, jer jedino tada možete promeniti događaj koji ne želite, u događaj koji će doneti nešto dobro.
Evo pet saveta kako da sebe dovedete u fazu dopuštanja i promenite smer dešavanja u ostvarenje dobrobiti:

1. Krenite svesno da dišete što dublje. Svu svoju pažnju koncentrišite na duboko, što dublje disanje… Duboko disanje menja povratnu spregu uma i tela tako da kada je um uznemiren, telo je u grču, disanje je isprekidano a kada je um u radosti, telo je potpuno opušteno i tada dišete duboko, punim plućima. Znači, promenite smer tako što ćete svesno okrenuti proces i dubokim disanjem proizvesti umirenje tela i smirenje uma. Tada ćete imati drugačiju sliku i drugačije aktivnosti. A samim tim i drugačiji ishod.

2. Najbolje i najmudrije u datom trenutku je da prihvatite ono što se dešava i prepustite se u ruke Više Svesti. Razmišljajte: “Šta je – tu je… šta bude – biće… prepuštam se Višoj inteligenciji da ovo sredi na najbolji način…” Tako ćete prihvatiti svoju trenutnu nemoć i dopustiti da se moć postara za rešenje situacije.

3. Ako ste doživeli nešto što ne želite, ma kako delovalo strašno u trenutku, sačekajte da se malo odmaknete od toga. Kada se odmaknete, imaćete širu sliku, a samim tim i drugačije shvatanje i doživljaj svega što se desilo. Najbolje je da prespavate, jer kada zaspite, zaustavljate zamah pokrenut događajima a kada se probudite možete iskoristiti taj momenata buđenja da pogledate u rešenje, da prepravite u malo bolje, pa još malo bolje viđenje toga… Zato koristite san kao amortizer svog uma i pomak u vibraciji.

4. Kada imate kontrast, kada vam se dešava ono što vam se ne dopada, možete u trenutku to zaustaviti prepuštanjem. Svesnim umirivanjem tela i prebacivanjem u pasivno stanje. Pasivno, znači “ničim ne učestvujem”. Ne učestvujem, ne dajem energiju, ne opirem se, već prihvatam i ne delujem. To je kao kod svađe… za nju je uvek potrebno dvoje. Ako nema saradnika, nema ni svađe. Tako je i u sitacijama koje vam donosi kontrast. Ako u njoj svesno odlučite da ne učestvujete, svojom pasivnošću omogućavate završetak istog trenutka, kada pasivnošću promenite vibraciju. Zato se primirite. Svesno primirite i postanite pasivni.

5. I još jedan način da se kontrast preokrene u vašu korist i korist svih učesnika je da shvatite šta vam takva situacija poručuje. Šta je suprotno od toga? Razmišljajte šta biste voleli, kako bi izgledalo da je suprotno… Navedite sebe da pokrenete proces razmišljanja o željenom. Najbolja varijanta je da to učinite sledećim rečima koje dopuštaju:
“Kako bi bilo lepo da se ovo dešava ovako kako bih želeo/la…”
“Voleo/la bih da se desilo to i to….”
“Kako bi bilo dobro da se ovo završi na taj i taj način…”

Ovakve misli će dopustiti da se promeni vaša vibracija, da se pomerite iz trenutnog stanja i promenite ga.
Svi ovi načini su prirodno urođeni, to je nešto što vi zaista znate, ali je suština u tome da ih svesno primenite u datom trenutku i da što pre “proizvedete” dopuštanje. Suština svega što sam napisala je da nađete najbrži način da umanjite otpor. Umanjenje otpora je suštinska vrednost vašeg iskustva. Zato što više dopuštajte, dopuštajte i gledajte da nađete način da umanjite otpor prema bilo čemu.

Tekst: Dragana Pavliček, hipnoterapeut
Antistres misao